joi, 25 iulie 2013

Dieta actriţei Hilary Duff atunci când face sport


bet365


Autonom.ro 
Hilary Duff, actriţa în vârstă de 25 de ani, este mama unui băieţel, Luca, în vârstă de un an. După ce a născut, respectiv în data de 20 martie 2012, aceasta a încercat să facă sport şi să mănânce sănătos pentru a da jos kilogramele în plus şi pentru a-şi tonifia corpul.
 
„Nu am avut niciodată nevoie să dau jos atâtea kilograme. Nu scap de ele atât de uşor, iubesc să fac sport, însă nu ştiu să ţin diete.”

Hilary Duff şi-a atins ţelul cu multe ore de sport, iar fotografiile de mai jos dovedesc clar cât este aceasta de fit şi de flexibilă. Deşi nu s-a grăbit să dea jos kilogramele luate în timpul sarcinii, aceasta s-a distrat la orele de sport, iar acum, pentru că se menţine în formă, îşi permite să mănânce orice.





„În sfârşit am perioadă bună, intru în hainele vechi. Mi-a luat un an şi a fost mai greu decât mă aşteptam. Dar mă simt foarte bine.”, spune actriţa care este căsătorita de trei ani cu sportivul Mike Comrie.


Care este secretul noii siluete? După cum se pare, Hilary Duff a practicat mult „piloxing” după ce a născut. O oră cardio de „piloxing” este foarte antrenantă, asta deoarece se combină exerciţii de pilates, box şi chiar dans.

Acum vedeta este pregătită să îşi asume şi roluri noi, aceasta se pare că va revenit pe marele ecran cu pelicula „Flock of Dudes”.




bet365 Autonom.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu