duminică, 14 iulie 2013

Le-ai fredonat si tu, desi sunt cu adevarat penibile. Cum suna cele mai amuzante versuri din piesele romanesti


bet365 Autonom.ro
Numeroase trupe si-au inceput cariera in aceea perioada si au lansat piese care mai de care mai haioase, cu versuri simple si o linie melodica nu tocmai inspirata. Cu toate acestea, fiecare dintre noi a ajuns sa le asculte si sa le fredoneze la petreceri cu prietenii sau in masina, in drum spre serviciu sau scoala.

Nu ai cum sa nu iti amintesti de piese precum "Garsoniera ta" a fetelor de la A.S.I.A. sau "Seniorita (Beau Beau)", interpretata de Dl. Problema.


Mai jos poti reasculta cinci dintre cele mai populare piese din industria muzicala romaneasca a anilor '90, care s-au remarcat prin versurile bizare compuse parca intr-un moment de minima inspiratie. Penibile sau doar amuzante, trebuie sa recunoastem ca acestea ne-au placut si le-am cantat cu placere de fiecare data cand am avut ocazia.

1. Genius - "Macho man"
Ola ola eee, macho man
Ola ola eee, sexy baby
Ola ola eee, macho man
Ola ola eee, loco baby

2. Dolly - "Draga Johnny"
Draga Johnny, Johnny... imi plac pantalonii tai
Si vreau sa fie ai mei.
Johnny, Johnny, mi-ai luat neoronii
Si`ai fugit departe cu ei.

3. Dl. Problema - "Seniorita (Beau Beau)"
Beau, beau
Mi-am inselat iubita
Azi-noapte la hotel
Cu una senorita
Beau, beau
De vina a fost ispita
Am ruj de buze pe camasa
M-a vazut gagica.

 4. Non Stop - "Jimmy"
Fiecare lui Jimmy ii arata
Ca ea e cea mai buna bucata
Ii spun mereu ca e fantastic
Trag de el, il cred din elastic.

 5. A.S.I.A. - "Garsoniera ta"
In garsoniera ta
E chiar asa
Cum e-n America
Unde un vis uneori
Se implineste in zori.

Care este preferata ta??
bet365 Autonom.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu