marți, 9 iulie 2013

PRIMA REACȚIE a lui MARIUS MOGA despre presupusa relație a IULIEI VÂNTUR cu SALMAN KHAN! Uite ce A DECLARAT MUZICIANUL!


bet365 Autonom.ro

Marius Moga și-a deschis sufletul în revista PRO TV Magazin, unde, pe lângă proiectele muzicale, a vorbit și despre Iulia Vântur și presupusa relație cu indianul Salman Khan.



După ce a căutat celebritatea pe tărâmuri americane, Marius Moga a revenit în România, de câteva săptămâni, unde are în derulare mai multe proiecte muzicale. Într-un interviu pentru revista PRO TV Magazin, Marius a vorbit despre aceste planuri, dar şi despre zvonurile legate de presupusa relaţie dintre fosta lui iubită, Iulia Vântur, şi actorul de Bollywood, Salman Khan.
 
"E viaţa ei, sunt deciziile ei şi nu o să mă auziţi pe mine comentând despre asta", a spus Marius.
Întrebat cum stă la capitolul ”dragoste” şi ce reprezintă iubirea sau femeia pentru el, Moga a fost destul de ”zgârcit” în declaraţii.
"Stau bine (cu dragostea, n.r.). Nu am fost niciodată darnic cu informaţii de genul ăsta, am preferat să le ţin pentru mine (...) Femeia e ceea ce un bărbat nu ar putea fi niciodată, de asta o căutăm şi o iubim! Iubirea e întotdeauna la fel. Te orbeşte şi te împinge la tot felul de lucruri, unele raţionale, cele mai multe nu”, a răspuns Marius.
Altfel, muzicianul este extrem de ocupat pe plan profesional, având în derulare un proiectul "Tabăra de Muzică".

"'Tabăra de muzică'" este un concept la care m-am gândit încă de când eram în State. Acolo se întâmplă să cunoşti nişte oameni într-o zi şi în aceeaşi zi să intri cu ei în studio pentru o sesiune de compus. Ceea ce se va întâmpla la noi va fi o premieră pentru România: aducem la un loc artişti, compozitori, oameni de muzică şi radio care vor lucra pentru prima oară în această formulă, vor face schimburi de idei, vor învăţa unii de la alţii, va fi o experienţă muzicală completă. Pentru a vă da un exemplu, e posibil ca într-una din zile să îi avem la un loc pe Racu, CRBL şi Laurenţiu Duţă. Combinaţia e din start inedită, aşa că sigur va ieşi ceva interesant!”, a mărturisit Marius.

În 2011, după mai bine de patru ani de iubire, Iulia Vântur şi compozitorul Marius Moga s-au despărţit, rămânând totuşi în relaţii foarte bune. Drept dovadă, cei doi au mai fost surprinşi de paparazzi de mai multe ori luând masa împreună. De altfel, că sunt încă buni prieteni.
"Noi nu ne-am certat niciodată, deci nu avem de ce să ne împăcăm. Am rămas prieteni, noi ne vedem... Nu ne-am despărţit în stilul acela autentic românesc, în care să ne împroşcăm cu noroi. Nu am de gând să mă căsătoresc şi nici să încep o relaţie cu ea", ne-a declarat Marius Moga.


bet365 Autonom.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu